Koszty dostawy
Paczkomaty 24/7   11,99 zł
GLS   16,99 zł
GLS pobranie   19,99 zł
Pocztex   13,99 zł
Pocztex pobranie   16,99 zł
Punkty: Żabka, Biedronka, Poczta Polska   10,99 zł
Obuwie wg stopnia ochrony
S1 S1P  S3 SB
OB  HRO SRC  
Zdobienie odzieży

Oferujemy hafty i nadruki na zamawianej odzieży.

Wyróżnij swoją firmę wyjątkowym wyglądem pracowników.

Reklamacje i zwroty

 

Każdy klient ma 14 dni na zwrot! 

 

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt wyślij go na nasz adres.

P.P.U.H. "AiT" Tomasz Czechowski

Przebieczany 580

32-020 Wieliczka

 

Do paczki ze zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Oświadczenie do zwrotu

Przy rezygnacji z towaru pieniądze zwrócone zostaną przelewem na podany w oświadczeniu rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14dni.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

Wymiana towaru

Np.: na inny rozmiar.

Wystarczy, że zadzwonisz do nas i poinformujesz o chęci wymiany towaru.

Sklep wyśle kuriera, który przywiezie wybrany artykuł i jednocześnie odbierze zwracany towar.

Koszt takiej operacji to tylko 25zł. 

 

Składanie reklamacji

 

Na wszystkie produkty zakupione w sklepie internetowym przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym przez okres 2 lat od daty otrzymania towaru.

 Reklamacje ilościowe dostarczonego towaru przyjmujemy do 24 godzin od odbioru paczki.

W celu złożenia reklamacji wypełnij  formularz/druk reklamacji:  Druk reklamacyjny


Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu (numeru produktu) i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.

 

W ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.

 

 

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

 


P.P.U.H. "AiT" Tomasz Czechowski

Przebieczany 580

32-020 Wieliczka


 

 


 

  USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta     

„Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.„.          

Czyli dokładniej – do wyboru Państwo macie takie formy przesyłki:   

  • Paczkomaty:  10,99zł
  • Przesyłka kurierska:  14,99zł

Załóżmy, że wybraliście Przesyłkę kurierską za 14,99zł, choć najtańszą przesyłkę oferujemy za 10,99zł.    
Zgodnie z ustawą, oddajemy Państwu:   

  • opłatę za produkt lub produkty,  
  • opłatę za najtańszą przesyłkę, czyli 10,99zł.  
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl